מרבית חברות הטכנולוגיה הגדולות ייעצו לאנשים לעבוד מהבית. לדוגמה, גוגל המליצה לכל עובדיה בצפון אמריקה, אירופה והמזרח התיכון לעבוד מרחוק.

עבודה מרחוק מאפשרת גמישות, ובמקרים מסוימים, יעילות רבה יותר. עם זאת, בידוד יכול לגרום לאובדן היצירתיות והפתרון טמון בשיתוף פעולה אישי וקבוצתי. עבור סוגים מסוימים של אתגרים, אין תחליף לפגישות פנים אל פנים.

ביטולי הכנסים, התערוכות והועידות משבש את תהליך השיווק והמכירות וגורם למחסור בלידים ובלי לידים אין מכירות ובלי מכירות אין זכות קיום לחברה.

כתוצאה מכך משווקים ואנשי מכירות פונים מעבירים את הכנסים שלהם אל הדיגיטל ומקיימים כנסים וירטואליים כתחליף לכנס או תערוכה פיזיים.

אנשי השיווק מעולם לא ראו את הכנסים הוירטואליים כתחליף לתערוכות וכנסים פיזיים מאלף ואחת סיבות, אך הדבר עשוי להשתנות בעקבות נגיף הקורונה.

אני רק יכול לשער שאחרי שיעבור המשבר, חלק מהמשווקים יבינו כי ניתן לעשות אירועים וירטואלים, ליצור באמצעותם לידים איכותיים בקלות ובמהירות וכל זה בדיגיטל.

לפרטים על כנס וירטואלי >>